hjkjk.jpg

[:md]

 

Membrii Asociației Agențiilor de Publicitate din Moldova (AAPM) îl acuză pe primarul capitalei Dorin Chirtoacă de atac raider asupra pieței publicității stradale din Chișinău. Acuzațiile vin după ce edilul a dat indicații, la una dintre ședințele operative ale primăriei, să fie demontate panourile publicitare de mai multe străzi din capitală, dar și de pe fâșiile de separare a benzilor, notează Actualități.md.

Potrivit lor, edilul capitalei ar încerca să elimine în acest mod de pe piață agențiile de publicitate de top pentru a asigura monopolizarea pieței out-door de către câteva companii apropiate lui.

Suntem îngrijorați că, după o analiză detaliată a problemei, am depistat că indicația primarului va afecta, în special, câteva firme care activează de decenii pe piața publicității și, practic deloc unele firme care au apărut în ultimii ani și care era evident că beneficiau de un tratament mult mai bun din partea Primăriei”, a anunțat în cadrul unei conferințe de presă Victoria Barbă, director adjunct al AAPM și administrator al Agenției de publicitate „Standart”, scrie ziarulnational.md.

Aceasta susține că lucrurile au devenit clare după ce a citit investigația realizată de sursa menționată, despre cine sunt beneficiarii celor trei companii de publicitate care au avut o evoluție fulminantă în ultimii ani, în pofida moratoriului la instalarea noilor panouri publicitare, introdus în 2011 de primarul Dorin Chirtoacă.

Amintim că Ziarul NAȚIONAL a publicat, în ediția sa de vineri, o investigație în care se vorbește despre ce interese se ascund în spatele războiului declanșat de primarul Dorin Chirtoacă împotriva panourilor publicitare din Chișinău.

ПОДЕЛИТЬСЯ