[:md]

 

Iata low-cost, nu-i low-cost pentru Republica Moldova. Chiar dacă pînă acum autoritățile strigau sus și tare că au reușit să aducă mai multe companii low-cost în țara noastră, ieri, ministrul Transporturilor și Infrastructurii Drumurilor, Anatol Șalaru, ne-a lăsat să înțelegem că totul a fost doar o iluzie.

Șalaru a fost la N4, unde a declarat că acum doar trei companii mai mai operează curse din Chișinău.

Cu Blue Air a fost o colaborare pe timp de vară cu ei, dar după asta ne-au anunțat cpă nu mai au niciun interes. Ei nici nu au vrut să vină ca să zboare de la Chișinău, deși la început au zis că vor, după asta au spus că numai dacă ducem noi călători pînă la București. Și asta am făcut. Am dus, chiar dacă Air Moldova era numai în pierdere. WizzAir a venit, a analizat și, deocamdată preia cursele de la compania maghiară Malev, care a dat falimen”, a declarat Șalaru.

Potrivit lui, cursele low-cost spe Italia Moldovian Airlines, au fost închise fiindcă ar fi lucrat în pierdere.

“Companiile low-cost nu efectuează un zbor pe zi. Ca să nu fie în pierdere, ei trebuie să opereze 4-5 curse pe zi cu avionul plin”, mai spune ministrul.

Actualități.md amintește că la 26 mai recent,  compania  aeriană de Stat  Air Moldova și compania aeriana low-cost Blue Air au semnat un Acord de parteneriat privind operarea curselor low-cost spre 50 destinații europene.

 

ПОДЕЛИТЬСЯ