[:md]
Moldova Agroindbank, una din cele patru instituții bancare care ieri și-au suspendat posibilitatea de a retrage banii din bancomate, dar și de a efectua plăți cu cardul, din cauza unor probleme tehnice, anunță că a remediat deja problema. Astfel, în prezent, toate cardurile sunt funcționale, notează Actualități.md.
“Problema tehnică care a avut loc la compania de procesare „MoldMediacard” a fost soluționată completamente. În acest moment, toate cardurile sunt funcționale și pot fi folosite pentru efectuarea plăților, transferurilor”, a anunțat președintele Comitetului de conducere a băncii, Serghei Cebotari.
“Timp de mai multe de 30 de ore, compania MoldMediacard a depus toate eforturile pentru a soluționa problema. În tot acest timp, clienții au avut acces la resursele lor financiare la ghișeele băncilor”, a adăugat Cebotari.
La ridicarea banilor din contul de card, clienţii au fost scutiţi de comisioane bancare.
Unibank, Eurocreditbank și Banca Socială, care sunt deservite de aceeași companie, MoldMediacard, nu au anunțat deocamdată dacă au remediat situația, scrie bani.md.